PODJETNICE
se predstavljajo
Ja, svoje podjetje sem poimenovala BoneR, kar sicer pomeni Bone Recycling…
Ukvarjam se proizvodnjo prve prave kostne juhe v Sloveniji.
Gre za starodavno skoraj pozabljeno živilo s koreninami in tradicijo po vsem svetu. Kostna juha je 100% naravno beljakovinsko bogato živilo v katerem prevladujejo v naši prehrani danes pogrešani, kolagenotvorni viri beljakovin.
Kostna juha nam je nekoč in nam z mojim delom danes ponovno zagotavlja harmonijo hranil, ki jih telo z lahkoto prepoznava in učinkovito vgrajuje v svoj organizem.
Leta 2020, pri svojih 22. letih sem odprla s.p.
Po zaključku svoje športne kariere sem se, kot večina mladih izgubila v poplavi informacijo o tem kaj je zdravo in kaj ne. Svoje telo sem pripeljala do velike podhranjenosti in v poplavi dopolnil in dodatkov ugotovila da moram stopiti korak nazaj. Začela sem raziskovati tradicionalno prehrano in na poti do lastnega zdravja odkrila kostno juho. Zaradi vsestranske uporabnosti, izjemne hranilnosti in hitro opaznih koristi na našem zdravju je ta kakovosten izdelek hitro in enostavno postal moja poslovna priložnost.
Proizvajam živilo in ne prehransko dopolnilo, ki je znanega izvora in 100% slovenskega porekla ter prinaša številne, očitne in konkretno dokazane koristi za naše zdravje.
Moje najglasnejše stranke in aktivni promotorji kostne juhe so posamezniki s črevesnimi in prebavnimi težavami. Potem so tu nosečke in mamice po porodu. Posamezniki, ki že uživajo kolagenske dodatke za lepoto kože, las in nohtov ta izolat z veseljem zamenjajo za kakovostno živilo, ki poleg kolagena našemu telesu zagotavlja še harmonijo naravno prisotnih vitaminov in mineralov. Zadnja zadovoljna skupina strank pa so starejši, aktivni moški in ženske, ki se soočajo s težavami s kostmi in sklepi in športniki, ki svojim beljakovinskim šejkom dodajajo kostno juho za aminokislinsko ravnovesje.
Z izdelkom rešujem globalni problem gromozanskega deleža zavržene hrane in izredno slabega izkoristka surovin v mesni industriji. Za proizvodnjo uporabljam surovino, ki je sicer skoraj v celoti zavržena. To so sklepne goveje kosti. Z razvojem mojega izdelka tako eno govedo nahrani več ljudi odpadkov v mesni industriji pa je bistveno manj!
Moji poslovni, cilji hodijo z roko v roki z mojo osebno vizijo. Biti: mama, podjetnica in uspešna ženska s 4 dnevnim delovnikom, dobrimi odnosi in časom za potovanja.
Moje glavno poslanstvo in motivacija, da danes v očetovi kleti mešam kosti, je ozaveščanje in izobraževanje o problematiki neprimernega prehranjevanja, izgubljanja stika z naravo in naravnim, hranilni podhranjenosti, nespoštljivega odnosa do narave, živali in konec koncev do nas samih.
Želim, da moje podjetje zraste organsko le do določene meje, ki jo še lahko obvladam.
Rada bi, da podjetje raste, da zaposlujem, razvijam in vodim uspešno rastoče podjetje.
Iščem strateško pratnerico/partnerja za rast proizvodnje, partnerstva za skupni nastop na trgu, za skupno promocijo.
Želim se vključiti v več mrež, kjer si podjetnice pomagamo med sabo.
Najdete me na:
https://bonerbonebroth.si/
Izdelki NANU poskušajo na naraven način pomagati polno zaposlenim ženskam, da ob koncu napornega dneva, najdejo nekaj trenutkov samo zase in se razvajajo z razkošno linijo izdelkov, ki pomagajo ohranjati kožo lepo, napeto in sijočo.
NANU je certificirana, 100 % naravna in mednarodno nagrajena linija za nego obraza. Obsega 8 razkošnih anti-age izdelkov ter predstavlja visoko aktivno kozmetiko za nego kože, s katero si na naraven način pomagamo odpraviti težave s kožo in umiliti ali vsaj upočasniti staranje kože. Izdelki NANU so ročno izdelani v Sloveniji in vsebujejo visoke koncentracije samih super aktivnih sestavin, ki kožo pomladijo, negujejo in jo naredijo zares sijočo.
Podjetje sem odprla 1.10.2021, prvič pa sem se širši javnosti predstavila na sejmu Narava in zdravje. Do letošnjega leta sem mela odprt popoldanski s.p., to leto pa sem se mojemu podjetju posvetila 100 % in preoblikovala s.p. v rednega.
Blagovna znamka NANU se je ‘rodila’, ker imam sama zelo suho in občutljivo ter k alergijam nagnjeno kožo, za katero na trgu nisem našla ustreznih kozmetičnih izdelkov in sem se zatorej podala na pot raziskovanja in preizkušanja lastnih formul.
Po končani srednji kemijski šoli sem se vpisala na Biotehniško fakulteto, kjer sem pridobila naziv univerzitetna diplomirana inženirka živilske tehnologije.
Verjamem namreč, da je kakovostna kozmetika pomemben del celostne skrbi zase in tako kot je pomembno, »kaj damo vase«, je pomembno tudi, »kaj damo nase«, torej da poleg uživanja zdrave hrane in zadostnih količin tekočine poiščemo ‘super hranila’ tudi v kozmetičnih izdelkih.
Zato me je moja raziskovalna narava vodila k intenzivnemu izobraževanju na področju naravne kozmetike. Opravila sem mnogo tečajev tako doma kot v tujini ter se vpisala še na dodatno usposabljanje na priznano britansko šolo Formula Botanica, kjer sem pridobila certifikat iz organske anti-age nege kože.
Približno 3 leta je trajal proces ustvarjanja kozmetične linije za nego obraza in oktobra 2021 sem linijo NANU prvič predstavila javnosti na sejmu Narava in zdravje.
Izjemno sem počaščena in si štejem za največji uspeh na dosedanji poti, da je linija NANU med letošnjimi nagrajenci Beauty Shortlist Awards 2023. Nagrade, ki jih vsako leto podeljuje Beauty Shortlist, prejmejo izstopajoče blagovne znamke na trgu naravne in ekološke kozmetike in veljajo za najprestižnejše nagrade na tem področju. NANU izdelki so s svojimi naprednimi formulami prepričali mednarodne strokovnjake iz celega sveta ter prejeli kar 4 nagrade.
V današnji družbi so pričakovanja do žensk zelo visoka. Za ženske pri 40-tih se pričakuje, da bodo izgledale kot 20-letnice. Iz skoraj vseh revij nas bombandirajo z naslovnicami super žensk, ki zmorejo vse ter nas hkrati podučujejo kako moramo biti fit, urejene, brezhibne…skratka popolne. Zraven nam redno delijo nasvete kako še pred poletjem odstraniti celulit, nekaj odvečnih kilogramov in pa seveda kako priti čim bolj brez napora do sijočega videza brez gub. Dejstvo je, da se ljudje bojimo staranja, ženske še nekoliko bolj, saj si vse želimo izgledati čim boljše in mladostno.
Izdelki NANU poskušajo na naraven način pomagati polno zaposlenim ženskam, da ob koncu napornega dneva, najdejo nekaj trenutkov samo zase in se razvajajo z razkošno linijo izdelkov, ki pomagajo ohranjati kožo lepo, napeto in sijočo.
Linija NANU obsega kar 8 izdelkov, ki:
– se upirajo vidnim znakom staranja kože,
– zmanjšujejo pigmentne madeže,
– odpravljajo akne, nečisto in uvelo kožo,
– krepijo lipidno bariero ter
– kožo nahranijo in jo negujejo.
Glavna skupina oz. ciljne uporabnice mojih izdelkov so poslovne, ozaveščene ženke, ki so polno zaposlene in iščejo učinkovite izdelke, vendar jim je pomembna tudi okoljska naravnanost (zato posegajo po naravnih izdelkih).
Vsi izdelki NANU so brezvodni, uporabljam izkjučno nerafinirana organska olja, ter visok delež rastlinskih ekstraktov in antioksidantov oz. aktivnih sestavin, za katere so številne znanstvene študije potrdile, da resnično delujejo.
Trg naravne kozmetike raste iz leta v leto in ima velik potencial. V fomuliranje linije je bilo vloženega skoraj 3 leta dela in danes lahko rečem, da je linija točno takšna, kot sem si vedno želela. Vsebuje čistilno mleko, saj se lepotni ritual začne pri čisti koži, tonik, ki kožo navlaži in pripravi za nadaljno rutino ter 3 različne kreme, ki rešujejo osnovne težave kože. Lino zaokrožijo 3 zares aktivni tarčni serumi, ki rešujejo specifične težave kože. Celotna linija je sestavljena z mislijo na aktivno poslovno ženko, ki prisega na učinkovite, vendar naravne izdelke.
Vsi izdelki NANU imajo pridobljen certifikat organic oz. natural-organic, s strani zunanje inštitucije Ecogea.
NANU v hindujščini pomeni čudovito dekle in moje poslanstvo je v prvi vrsti sporočiti vsem ženskam, da smo čudovite. Trdno namreč verjamem, da če si namenimo skrb in sebi ustrezno negovalno rutino, bomo še toliko prej, ne le sprejele same sebe, ampak zares užile življenje – takšno kot je!
Lepotna rutina, kot jo spodbuja kozmetična linija NANU, tako v prvi vrsti spodbuja vzgojo in ohranjanje samoljubezni. Izdelki za nego obraza NANU so torej namenjeni temu, da z njimi oz. preko njih in s pomočjo lepotne rutine – časa in nege, ki ju posvetimo izključno sebi – prebudimo čudovito dekle, ki se skriva v vsaki izmed nas.
Moja misija je tudi, da ozaveščam uporabnice, da potrebujemo predvsem rešitve, ki zmanjšujejo količino produkta, ki vstopa v življenjski cikel, predvsem zaradi kompleksnosti biorazgradljivosti. Menim, da je potrebno za trg ustvariti več visoko kvalitetnih izdelkov in potrošnika izobraževati o pomenu sestavin v izdelkih, da bo čim manj nizkocenovnih izdelkov našlo pot do potrošnika.
Trenutno je zelo moderno govoriti o razgradljivosti ter recikliranju in podobno, potrošniki pa smo, ob vseh novodobnih terminih in podatkih s katerimi nas bombardirajo z vseh strani, že pošteno zmedeni.
Trudim se uporabnice ozaveščati o tem, da je pomembno kaj damo nase, da torej izbiramo izdelke, ki vsebujejo sestavine kot so vitamini, minerali, antioksidanti, esencialne maščobne kisline, nerafinirana organska olja…, ker so to sestavine, ki jih za normalen razvoj in funkcionalnost potrebuje naše telo in prav je, da jih namenimo tudi naši koži, saj je le-ta naš največji organ, ki mu moramo posvetiti posebno nego. Običajni sintetični kozmetični izdelki vsebujejo silikone, mineralna olja, sintetične polimere, konzervanse in umetne dišave, katerih proizvodnja lahko nesorazmerno obremenjuje okolje.
Zato v prvi vrsti spodbujam vse, da posežejo po ekološki kozmetiki, ne samo zato, ker bo od tega imela mnogo koristi naša koža, ampak tudi zato, da pomagamo ohranjati naravo in prispevamo k razogljičenju našega planeta.
Kot formulatorji lahko naredimo več kot le uporabo naravnih sestavin v izdelkih: pomagamo lahko ohraniti uporabo naravnih virov čim dlje. Zato upcycling ni le trend – je prihodnost trajnostne lepote.
Želim prispevati svoj delež pri reševanju svetovne krize zavržene hrane tako, da v odpadkih najdem vrednost in jim kot ustvarjalka kozmetičnih izdelkov dam priložnost in jih vključim v svoje izdelke. Verjamem, da si ti stranski proizvodi zaslužijo, da jih obravnavamo kot dragocene vire in ne kot “smeti”.
Iskreno verjamem, da je prihodnost lepotne industrije v tem, da se čim več ostankov naravnih sestavin pretvori v kakovostne izdelke za nego kože. Zato je moja vizija, da bo nekega dne vsak izdelek za lepoto in osebno nego izdelan iz predelanih materialov – od sestavin do embalaže.
Povabim vse, da mi sledite na socialnih omrežjih. Najdete me na FB in IG profilu pod nazivom: nanuskincarerituals.
Vabljeni tudi k branju NANU blogov, v katerih se trudimo zajeti aktualne teme in spodbujati holistični pristop.
Rada bi, da podjetje raste, da zaposlujem, razvijam in vodim uspešno rastoče podjetje.
Iščem strateško pratnerico/partnerja za rast proizvodnje.
Želim se vključiti v več mrež, kjer si podjetnice pomagamo med sabo.
Mojca Pušlar
Piškoti na žlico – prvi in edini edible cookie dough v Sloveniji
Kot prvi v Sloveniji izdelujemo edible cookie dough. Gre za nostalgično sladico, ki jo večinoma poznamo, vendar ne v taki obliki. Piškoti na žlico so povsem nova, inovativna sladica.
Piškotov na žlico sem se lotila maja 2022, podjetje pa sem imela že prej.
Idejo sem dobila ob gledanju obskurnega reality showa 🙂 Vendar me je že ob gledanju sowa sladica spomnila na mojo babico in tople spomine, ki jih imam nanjo.
Ali ste kdaj s prstom pomazali skledo, v kateri je mama ali babica pripravila testo za piškote ali brownije? Verjetno ste. In verjetno vas je mama ali babica hitro po prstih, da ne bi pojedli preveč, saj bi nam bilo lahko slabo. Mamino in babičino testo sta namreč vsebovala surova jajca, pecilni prašek in nespečeno moko.
Moje testo za piškote pa je pripravljeno tako, da je povsem varno za uživanje. Ne vsebuje pecilnega praška, mleka, surovih jajc ali pecilnega praška, moka pa je pred uporabo spečena (toplotno obdelana).
Piškote na žlico poješ povsem enostavno, Kupiš, odpreš lonček in jih poješ na žlico. In ko jih začneš jesti, ne moreš nehati 🙂
Strankam želim pričarati nostalgijo, spomine na mamo ali babico ter jih hkrati seznaniti s sladico, ki je v taki obliki še ne poznamo.
Hkrati želim strankam, ki sladico poznajo iz tujine, omogočiti nakup v Sloveniji.
Rada bi, da podjetje raste, da zaposlujem, razvijam in vodim uspešno rastoče podjetje.
Iščem partnerko za pomoč pri digitalnem marketingu.
Želim se vključiti v več mrež, kjer si podjetnice pomagamo med sabo.